1.12.09

Thomas Cook Group schaut sich nach Möglickeiten in Russland und China um - immer noch

“In emerging markets, tourism is growing at a faster rate than in our traditional markets. We are particularly encouraged by the opportunities in Russia and China, which are expected to become two of the largest travel markets within the next few years,” stated the company.

“We are looking at limited investment in partnership and joint venture structures in these markets to manage risks, but with an opportunity to take majority or full control over time. In Russia, we seek to establish a strong presence early on and would expect to leverage our destination strengths, particularly in Turkey.

Domes, domes... аgain... :)

Der Wunsch von TC sich in Russland zu etablieren geistert nun schon über ein Jahr durch die Gerüchteküche. Intourist ist wahrscheinlich die Erste Wahl - aber noch immer ist ausser Gerüchten nichts konkretes zu sehen.
In 2009 wird es wohl nichts mehr werden. Und der Punkt zu dem Intourist günstiger zu haben war ist nun auch vorbei. Intourist profitiert von der Bereinigung des russischen Reiseveranstaltermarktes und von der wieder anziehenden Nachfrage sowohl im Incoming- als auch im Outgoing-Bereich.
Photo cc "Domes, domes... аgain... :) von Tanya.K. bei Flickr"

Posted via web from The Travel Technology Consultancy

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Hinweis: Nur ein Mitglied dieses Blogs kann Kommentare posten.