JetBlue has more than a million Twitter followers, more than any other brand besides Whole Foods, the NBA and Zappos, according to trackingtwitter.com. News of the deal spread across the Twitter-sphere, and about a dozen websites and blogs, like wherewejet.com, have popped up to chronicle JetBlue adventures, share itinerary ideas and find cheap places to sleep. Traveler Jennifer Milano has even organized a New York City meeting to organize group trips; she says 20 travelers have committed to attending. To its credit, JetBlue may have started a social-media movement.
via time.com
Laut Aussage von JetBlue ein voller Erfolg - zumindestensim Verkauf. Die Deadlin musste vom 21.08. auf den 19.08.09 vorgezogen werden, da die geplanten Plätze weg waren. Ob es auch ökonomisch ein Erfolg war wird sich wohl erst am Ende der Aktion zeigen. Ob die Zahlen veröffentlicht werden?
Photo ccby: "JetBlue T5 Trial von dyobmit bei Flickr"
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen
Hinweis: Nur ein Mitglied dieses Blogs kann Kommentare posten.